taver
Member
- Μηνύματα
- 12.691
- Likes
- 30.254
- Ταξίδι-Όνειρο
- Iles Kerguelen
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Προγραμματισμός
- Μετάβαση
- Βουδισμός
- Νεπάλ
- Το σύγχρονο Νεπάλ
- Κατμαντού, πρώτες εικόνες
- Βόρεια παλιά πόλη
- Κέντρο παλιάς πόλης
- Πλατεία Durbar
- Πλατεία Durbar ΙΙ
- Νότια παλιά Πόλη
- Tegu
- Boudhha
- Ταξίδι για το Μπουτάν
- Μπουτάν – Αρχαία Ιστορία
- Μπουτάν - Η νέα εποχή
- Το Μπουτάν και οι Βρετανοί
- Το Βασίλειο του Μπουτάν
- Σύγχρονο Μπουτάν
- Η οικονομία και οι σχέσεις με την Κίνα
- Πρώτες εικόνες
- Dzong
- Τοξοβολία
- Αγορές
- Βόλτες στο Thimphu
- Κι άλλες βόλτες
- Λίγο ακόμα Thimphu
- Dochula
- Ο Divine Madman
- Ο Ναός του Divine Madman
- Η παλιά πρωτεύουσα
- Μέσα στο Dzong
- Η κοιλάδα
- Ο δρόμος για το Paro
- Paro
- Μουσεία στο Paro
- Πέριξ της πόλης
- Ξενοδοχείο
- Ανάβαση στη Φωλιά του Τίγρη
- Κάθοδος
- Paro II
- Επιστροφή στο Kathmandu
- Patan (βόρεια)
- Patan (συνέχεια)
- Patan Durbar
- Patan (νότια)
- Υπόλοιπα Patan
- Εμπορικό Κατμαντού
- Pashupatinath
- Pashupatinath (συνέχεια)
- Boudhha
- Bhaktapur
- Bhaktapur Durbar
- Bhaktapur Durbar (συνέχεια)
- Bisket Jatra
- Πρωινή βόλτα
- Πρωϊνή βόλτα (συνέχεια)
- Tachupal
- Κέντρο Bhaktapur
- Durbar again
- Αεροπλάνα
- Στο δρόμο για το Θιβέτ
- Το Θιβέτ
- Η εποχή των Δαλάι Λάμα
- Κινεζική κατοχή και ανεξαρτησία
- Κομμουνισμός
- Παραλογισμοί
- Σύγχρονη εποχή
- Πρώτες βόλτες στη Λάσα
- Kora
- Drepung
- Drepung (συνέχεια)
- Sera
- Κέντρο
- Γειτονιές
- Βραδινές εξορμήσεις
- Ποτάλα
- Yaowangshan
- Κέντρο
- Μπροστά από την Potala
- Χιλιόμετρα
- Λίμνες
- Διαβάσεις
- Gyangze
- Shigatse
- Προς το Everest
- Εθνικός δρυμός
- Everest
- Διανυκτέρευση
- Ο δρόμος για την έξοδο
- Λίμνες και βουνά
- Ο ορεινός δρόμος για το Κεντρικό Νεπάλ
- Ο πεδινός δρόμος για το Κατμαντού
- Swayambhunath
- Τελευταίες βόλτες
- Επιστροφή στη βάση
- Οικονομικός απολογισμός
- Μετά το ταξίδι
Κεφάλαιο 26: Βόλτες στο Thimphu
Επιστρέψαμε στην πόλη, και είχαμε ακόμα κάποιες ώρες για να την εξερευνήσουμε.
Ξεκινήσαμε λοιπόν τη βόλτα μας στους δρόμους και τα στενάκια της πόλης. Έτσι, χωρίς στόχο, για να δούμε όσο δυνατό μεγαλύτερο κομμάτι της.





Οι δρόμοι της πόλης έχουν σχεδιαστεί και κατασκευαστεί με προδιαγραφές που είχαν νόημα τότε που στη χώρα υπήρχαν ελάχιστα αυτοκίνητα, αλλά σήμερα υπάρχουν περισσότερα αυτοκίνητα από κατοίκους στην πόλη, και η κυκλοφορία έχει τα θέματά της. Κάποτε η κυβέρνηση πήγε να εγκαταστήσει φανάρια σε μια κεντρική διασταύρωση, αλλά οι αντιδράσεις από τους κατοίκους ήταν τέτοιες που τα απέσυρε. Σήμερα στη χώρα δεν υπάρχουν πουθενά φανάρια. Υπάρχει απλώς ένας τροχονόμος… Το αποτέλεσμα είναι ένα μικρό κομφούζιο (όχι στον τροχονόμο, στην υπόλοιπη πόλη), ενώ υπάρχει κι ένα θέμα με το παρκάρισμα.






























Επιστρέψαμε στην πόλη, και είχαμε ακόμα κάποιες ώρες για να την εξερευνήσουμε.
Ξεκινήσαμε λοιπόν τη βόλτα μας στους δρόμους και τα στενάκια της πόλης. Έτσι, χωρίς στόχο, για να δούμε όσο δυνατό μεγαλύτερο κομμάτι της.





Οι δρόμοι της πόλης έχουν σχεδιαστεί και κατασκευαστεί με προδιαγραφές που είχαν νόημα τότε που στη χώρα υπήρχαν ελάχιστα αυτοκίνητα, αλλά σήμερα υπάρχουν περισσότερα αυτοκίνητα από κατοίκους στην πόλη, και η κυκλοφορία έχει τα θέματά της. Κάποτε η κυβέρνηση πήγε να εγκαταστήσει φανάρια σε μια κεντρική διασταύρωση, αλλά οι αντιδράσεις από τους κατοίκους ήταν τέτοιες που τα απέσυρε. Σήμερα στη χώρα δεν υπάρχουν πουθενά φανάρια. Υπάρχει απλώς ένας τροχονόμος… Το αποτέλεσμα είναι ένα μικρό κομφούζιο (όχι στον τροχονόμο, στην υπόλοιπη πόλη), ενώ υπάρχει κι ένα θέμα με το παρκάρισμα.






























Last edited: