taver
Member
- Μηνύματα
- 12.691
- Likes
- 30.254
- Ταξίδι-Όνειρο
- Iles Kerguelen
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Προγραμματισμός
- Μετάβαση
- Βουδισμός
- Νεπάλ
- Το σύγχρονο Νεπάλ
- Κατμαντού, πρώτες εικόνες
- Βόρεια παλιά πόλη
- Κέντρο παλιάς πόλης
- Πλατεία Durbar
- Πλατεία Durbar ΙΙ
- Νότια παλιά Πόλη
- Tegu
- Boudhha
- Ταξίδι για το Μπουτάν
- Μπουτάν – Αρχαία Ιστορία
- Μπουτάν - Η νέα εποχή
- Το Μπουτάν και οι Βρετανοί
- Το Βασίλειο του Μπουτάν
- Σύγχρονο Μπουτάν
- Η οικονομία και οι σχέσεις με την Κίνα
- Πρώτες εικόνες
- Dzong
- Τοξοβολία
- Αγορές
- Βόλτες στο Thimphu
- Κι άλλες βόλτες
- Λίγο ακόμα Thimphu
- Dochula
- Ο Divine Madman
- Ο Ναός του Divine Madman
- Η παλιά πρωτεύουσα
- Μέσα στο Dzong
- Η κοιλάδα
- Ο δρόμος για το Paro
- Paro
- Μουσεία στο Paro
- Πέριξ της πόλης
- Ξενοδοχείο
- Ανάβαση στη Φωλιά του Τίγρη
- Κάθοδος
- Paro II
- Επιστροφή στο Kathmandu
- Patan (βόρεια)
- Patan (συνέχεια)
- Patan Durbar
- Patan (νότια)
- Υπόλοιπα Patan
- Εμπορικό Κατμαντού
- Pashupatinath
- Pashupatinath (συνέχεια)
- Boudhha
- Bhaktapur
- Bhaktapur Durbar
- Bhaktapur Durbar (συνέχεια)
- Bisket Jatra
- Πρωινή βόλτα
- Πρωϊνή βόλτα (συνέχεια)
- Tachupal
- Κέντρο Bhaktapur
- Durbar again
- Αεροπλάνα
- Στο δρόμο για το Θιβέτ
- Το Θιβέτ
- Η εποχή των Δαλάι Λάμα
- Κινεζική κατοχή και ανεξαρτησία
- Κομμουνισμός
- Παραλογισμοί
- Σύγχρονη εποχή
- Πρώτες βόλτες στη Λάσα
- Kora
- Drepung
- Drepung (συνέχεια)
- Sera
- Κέντρο
- Γειτονιές
- Βραδινές εξορμήσεις
- Ποτάλα
- Yaowangshan
- Κέντρο
- Μπροστά από την Potala
- Χιλιόμετρα
- Λίμνες
- Διαβάσεις
- Gyangze
- Shigatse
- Προς το Everest
- Εθνικός δρυμός
- Everest
- Διανυκτέρευση
- Ο δρόμος για την έξοδο
- Λίμνες και βουνά
- Ο ορεινός δρόμος για το Κεντρικό Νεπάλ
- Ο πεδινός δρόμος για το Κατμαντού
- Swayambhunath
- Τελευταίες βόλτες
- Επιστροφή στη βάση
- Οικονομικός απολογισμός
- Μετά το ταξίδι
Κεφάλαιο 39: Ξενοδοχείο
Η τελευταία στάση της ημέρας ήταν στο ξενοδοχείο μας. Μπορούσαμε να κάνουμε και μια βόλτα στο χωριό, αλλά το ξενοδοχείο μας συνεπήρε, και αράξαμε με θέα στην κοιλάδα. Το Gantey Palace Hotel βρίσκεται στην πλαγιά ακριβώς πάνω από την πόλη του Paro, και είναι ένα παραδοσιακό Μπουτανέζικο κτήριο του 19ου αιώνα. Κατασκευάστηκε ως κατοικία του penlop (κυβερνήτη) του Paro, ενός από τα ισχυρότερα πρόσωπα στη χώρα δηλαδή που έλεγχε όλο το δυτικό Μπουτάν, και αργότερα μετατράπηκε σε ξενοδοχείο.
Τα δωμάτια έχουν καλή θέα, αλλά οι κοινόχρηστοι χώροι έχουν ακόμα καλύτερη. Φυσικά, το εξερευνήσαμε όλο, ώσπου μας πήρε το βράδυ. Λέγαμε να κατέβουμε και μια βόλτα στην πόλη, αλλά σκεφτόμενοι ωριμότερα για το τρεκ της επόμενης μέρας, το αφήσαμε.

























Το βραδινό μας σερβιρίστηκε στο μπουφέ του ξενοδοχείου.



Το κλου της βραδιάς είναι ότι ένα ζευγάρι Γερμανοί, που έτρωγαν δίπλα μας, αναγνώρισαν το T-shirt από τα Svalbard που φορούσα, και μας έπιασαν κουβέντα για το προηγούμενο εκείνο ταξίδι που είχαμε κάνει πάλι ως η ίδια παρέα….
Η τελευταία στάση της ημέρας ήταν στο ξενοδοχείο μας. Μπορούσαμε να κάνουμε και μια βόλτα στο χωριό, αλλά το ξενοδοχείο μας συνεπήρε, και αράξαμε με θέα στην κοιλάδα. Το Gantey Palace Hotel βρίσκεται στην πλαγιά ακριβώς πάνω από την πόλη του Paro, και είναι ένα παραδοσιακό Μπουτανέζικο κτήριο του 19ου αιώνα. Κατασκευάστηκε ως κατοικία του penlop (κυβερνήτη) του Paro, ενός από τα ισχυρότερα πρόσωπα στη χώρα δηλαδή που έλεγχε όλο το δυτικό Μπουτάν, και αργότερα μετατράπηκε σε ξενοδοχείο.
Τα δωμάτια έχουν καλή θέα, αλλά οι κοινόχρηστοι χώροι έχουν ακόμα καλύτερη. Φυσικά, το εξερευνήσαμε όλο, ώσπου μας πήρε το βράδυ. Λέγαμε να κατέβουμε και μια βόλτα στην πόλη, αλλά σκεφτόμενοι ωριμότερα για το τρεκ της επόμενης μέρας, το αφήσαμε.

























Το βραδινό μας σερβιρίστηκε στο μπουφέ του ξενοδοχείου.



Το κλου της βραδιάς είναι ότι ένα ζευγάρι Γερμανοί, που έτρωγαν δίπλα μας, αναγνώρισαν το T-shirt από τα Svalbard που φορούσα, και μας έπιασαν κουβέντα για το προηγούμενο εκείνο ταξίδι που είχαμε κάνει πάλι ως η ίδια παρέα….
Last edited: