taver
Member
- Μηνύματα
- 12.691
- Likes
- 30.254
- Ταξίδι-Όνειρο
- Iles Kerguelen
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Προγραμματισμός
- Μετάβαση
- Βουδισμός
- Νεπάλ
- Το σύγχρονο Νεπάλ
- Κατμαντού, πρώτες εικόνες
- Βόρεια παλιά πόλη
- Κέντρο παλιάς πόλης
- Πλατεία Durbar
- Πλατεία Durbar ΙΙ
- Νότια παλιά Πόλη
- Tegu
- Boudhha
- Ταξίδι για το Μπουτάν
- Μπουτάν – Αρχαία Ιστορία
- Μπουτάν - Η νέα εποχή
- Το Μπουτάν και οι Βρετανοί
- Το Βασίλειο του Μπουτάν
- Σύγχρονο Μπουτάν
- Η οικονομία και οι σχέσεις με την Κίνα
- Πρώτες εικόνες
- Dzong
- Τοξοβολία
- Αγορές
- Βόλτες στο Thimphu
- Κι άλλες βόλτες
- Λίγο ακόμα Thimphu
- Dochula
- Ο Divine Madman
- Ο Ναός του Divine Madman
- Η παλιά πρωτεύουσα
- Μέσα στο Dzong
- Η κοιλάδα
- Ο δρόμος για το Paro
- Paro
- Μουσεία στο Paro
- Πέριξ της πόλης
- Ξενοδοχείο
- Ανάβαση στη Φωλιά του Τίγρη
- Κάθοδος
- Paro II
- Επιστροφή στο Kathmandu
- Patan (βόρεια)
- Patan (συνέχεια)
- Patan Durbar
- Patan (νότια)
- Υπόλοιπα Patan
- Εμπορικό Κατμαντού
- Pashupatinath
- Pashupatinath (συνέχεια)
- Boudhha
- Bhaktapur
- Bhaktapur Durbar
- Bhaktapur Durbar (συνέχεια)
- Bisket Jatra
- Πρωινή βόλτα
- Πρωϊνή βόλτα (συνέχεια)
- Tachupal
- Κέντρο Bhaktapur
- Durbar again
- Αεροπλάνα
- Στο δρόμο για το Θιβέτ
- Το Θιβέτ
- Η εποχή των Δαλάι Λάμα
- Κινεζική κατοχή και ανεξαρτησία
- Κομμουνισμός
- Παραλογισμοί
- Σύγχρονη εποχή
- Πρώτες βόλτες στη Λάσα
- Kora
- Drepung
- Drepung (συνέχεια)
- Sera
- Κέντρο
- Γειτονιές
- Βραδινές εξορμήσεις
- Ποτάλα
- Yaowangshan
- Κέντρο
- Μπροστά από την Potala
- Χιλιόμετρα
- Λίμνες
- Διαβάσεις
- Gyangze
- Shigatse
- Προς το Everest
- Εθνικός δρυμός
- Everest
- Διανυκτέρευση
- Ο δρόμος για την έξοδο
- Λίμνες και βουνά
- Ο ορεινός δρόμος για το Κεντρικό Νεπάλ
- Ο πεδινός δρόμος για το Κατμαντού
- Swayambhunath
- Τελευταίες βόλτες
- Επιστροφή στη βάση
- Οικονομικός απολογισμός
- Μετά το ταξίδι
Κεφάλαιο 45: Patan (συνέχεια)
Ακολουθώντας ένα στενάκι, βρεθήκαμε στην πλατεία Nyakhuchowk Bahal, πρακτικά μια αυλή ανάμεσα σε διάφορα κτήρια.




Ακολουθώντας ένα στενάκι, βρεθήκαμε σε μια επόμενη ανάλογη πλατεία, τη Naga Bahal. Εδώ, σε περίοπτη θέση βρίσκεται το ινδουιστικό άγαλμα ενός ταύρου, πειριστοιχιζόμενο από βουδιστικούς τροχούς προσευχής, αλλά και ένα βαθύ hiti (βρύση).









Ακολουθεί άλλη μια πλατεία, η Ilanani. Από δω, ένα στενάκι οδηγεί απευθείας στον επόμενο σταθμό:




Ο χρυσός ναός (Kwa Bahal) γλύτωσε ανέγγιχτος από το σεισμό. Είναι Βουδιστικό μοναστήρι, και λέγεται πως ιδρύθηκε το 12ο αιώνα. Στη σημερινή του μορφή είναι από το 1409. Είναι ίσως ο ομορφότερος από τους ναούς στο Patan (και όχι μόνο για την οικογένεια Πατούλη). Στο κέντρο του βρίσκεται μια αυλή, η οποία περιστοιχίζεται από αγάλματα και μπρούτζινα ή επίχρυσα τεχνήματα.

















Ακολουθεί πιο δίπλα ένας μικρός ναός του Ganesh (Ινδουιστικός)

Και ο ναός Uma Maheshwar (προσοχή, υπάρχουν δυο ναοί με το ίδιο όνομα σε μικρή απόσταση):

Και ένας πέτρινος ναός του Gauri Shankar, σε Ινδικό στυλ shikhara.


Λοξοδρομήσαμε λίγο προς την πλατεία Durbar, επειδή κάποια αξιοθέατα εκεί ίσως έκλειναν στις 17:00 και θέλαμε να τα προλάβουμε.



Ακολουθώντας ένα στενάκι, βρεθήκαμε στην πλατεία Nyakhuchowk Bahal, πρακτικά μια αυλή ανάμεσα σε διάφορα κτήρια.




Ακολουθώντας ένα στενάκι, βρεθήκαμε σε μια επόμενη ανάλογη πλατεία, τη Naga Bahal. Εδώ, σε περίοπτη θέση βρίσκεται το ινδουιστικό άγαλμα ενός ταύρου, πειριστοιχιζόμενο από βουδιστικούς τροχούς προσευχής, αλλά και ένα βαθύ hiti (βρύση).









Ακολουθεί άλλη μια πλατεία, η Ilanani. Από δω, ένα στενάκι οδηγεί απευθείας στον επόμενο σταθμό:




Ο χρυσός ναός (Kwa Bahal) γλύτωσε ανέγγιχτος από το σεισμό. Είναι Βουδιστικό μοναστήρι, και λέγεται πως ιδρύθηκε το 12ο αιώνα. Στη σημερινή του μορφή είναι από το 1409. Είναι ίσως ο ομορφότερος από τους ναούς στο Patan (και όχι μόνο για την οικογένεια Πατούλη). Στο κέντρο του βρίσκεται μια αυλή, η οποία περιστοιχίζεται από αγάλματα και μπρούτζινα ή επίχρυσα τεχνήματα.

















Ακολουθεί πιο δίπλα ένας μικρός ναός του Ganesh (Ινδουιστικός)

Και ο ναός Uma Maheshwar (προσοχή, υπάρχουν δυο ναοί με το ίδιο όνομα σε μικρή απόσταση):

Και ένας πέτρινος ναός του Gauri Shankar, σε Ινδικό στυλ shikhara.


Λοξοδρομήσαμε λίγο προς την πλατεία Durbar, επειδή κάποια αξιοθέατα εκεί ίσως έκλειναν στις 17:00 και θέλαμε να τα προλάβουμε.



Last edited: