taver
Member
- Μηνύματα
- 12.691
- Likes
- 30.254
- Ταξίδι-Όνειρο
- Iles Kerguelen
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Προγραμματισμός
- Μετάβαση
- Βουδισμός
- Νεπάλ
- Το σύγχρονο Νεπάλ
- Κατμαντού, πρώτες εικόνες
- Βόρεια παλιά πόλη
- Κέντρο παλιάς πόλης
- Πλατεία Durbar
- Πλατεία Durbar ΙΙ
- Νότια παλιά Πόλη
- Tegu
- Boudhha
- Ταξίδι για το Μπουτάν
- Μπουτάν – Αρχαία Ιστορία
- Μπουτάν - Η νέα εποχή
- Το Μπουτάν και οι Βρετανοί
- Το Βασίλειο του Μπουτάν
- Σύγχρονο Μπουτάν
- Η οικονομία και οι σχέσεις με την Κίνα
- Πρώτες εικόνες
- Dzong
- Τοξοβολία
- Αγορές
- Βόλτες στο Thimphu
- Κι άλλες βόλτες
- Λίγο ακόμα Thimphu
- Dochula
- Ο Divine Madman
- Ο Ναός του Divine Madman
- Η παλιά πρωτεύουσα
- Μέσα στο Dzong
- Η κοιλάδα
- Ο δρόμος για το Paro
- Paro
- Μουσεία στο Paro
- Πέριξ της πόλης
- Ξενοδοχείο
- Ανάβαση στη Φωλιά του Τίγρη
- Κάθοδος
- Paro II
- Επιστροφή στο Kathmandu
- Patan (βόρεια)
- Patan (συνέχεια)
- Patan Durbar
- Patan (νότια)
- Υπόλοιπα Patan
- Εμπορικό Κατμαντού
- Pashupatinath
- Pashupatinath (συνέχεια)
- Boudhha
- Bhaktapur
- Bhaktapur Durbar
- Bhaktapur Durbar (συνέχεια)
- Bisket Jatra
- Πρωινή βόλτα
- Πρωϊνή βόλτα (συνέχεια)
- Tachupal
- Κέντρο Bhaktapur
- Durbar again
- Αεροπλάνα
- Στο δρόμο για το Θιβέτ
- Το Θιβέτ
- Η εποχή των Δαλάι Λάμα
- Κινεζική κατοχή και ανεξαρτησία
- Κομμουνισμός
- Παραλογισμοί
- Σύγχρονη εποχή
- Πρώτες βόλτες στη Λάσα
- Kora
- Drepung
- Drepung (συνέχεια)
- Sera
- Κέντρο
- Γειτονιές
- Βραδινές εξορμήσεις
- Ποτάλα
- Yaowangshan
- Κέντρο
- Μπροστά από την Potala
- Χιλιόμετρα
- Λίμνες
- Διαβάσεις
- Gyangze
- Shigatse
- Προς το Everest
- Εθνικός δρυμός
- Everest
- Διανυκτέρευση
- Ο δρόμος για την έξοδο
- Λίμνες και βουνά
- Ο ορεινός δρόμος για το Κεντρικό Νεπάλ
- Ο πεδινός δρόμος για το Κατμαντού
- Swayambhunath
- Τελευταίες βόλτες
- Επιστροφή στη βάση
- Οικονομικός απολογισμός
- Μετά το ταξίδι
Κεφάλαιο 54: Bhaktapur Durbar
Συνεχίζοντας προς την πλατεία Durbar, τρακάραμε με μια περιπλανώμενη μπάντα που γέμιζε το δρόμο με τις μουσικές της, λόγω της πρωτοχρονιάς.
Κάπου εκεί βρίσκεται και το Tadhunchen Bahal, το σπίτι της τοπικής θεότητας Kumari. Δεν υπάρχει μόνο μία Kumari, κάθε πόλη έχει τη δική της, και το Bhaktapur ειδικά έχει τρείς, όχι μόνο μία. Η σημαντική Kumari, όμως, είναι αυτή στο Kathmandu.





Και δυστυχώς κάπου εδώ μπαίνουμε στη ζώνη των ερειπίων. Δυστυχώς η δύναμη του σεισμού το 2015 ήταν πολύ καταστροφική για την πλατεία Durbar του Bhaktapur, που είχε ήδη χάσει αρκετά κτήρια στο σεισμό του 1934, αλλά και για την πόλη ολόκληρη. Δεν είναι όμως κι ότι δεν έμεινε και τίποτα: Πολλά σώθηκαν ή είναι σε θέση να επιδιορθωθούν.
Αυτό έχει απομείνει από το ναό Fasidega:

Κι άλλα ερείπια, στον περίγυρο της πλατείας:

Δυο λιοντάρια στέκουν μόνα τους, φυλώντας ένα ναό που καταστράφηκε το 1934:


Ο ναός Siddhi Lakshmi είχε γλυτώσει από το σεισμό, αλλά ο πύργος του τελικά δε σώθηκε και θα ξανακατασκευαστεί.




Πιο πέρα βρίσκεται ένα hiti, με σκαλιστό dhara (βρύση). Μαζί με τη βάση, είναι ότι απέμενε από το διάσημο ναό Vatsala Durga, μετά το σεισμό του 2015.



Εκεί δίπλα βρίσκεται η καμπάνα του Taleju, που κατασκευάστηκε το 1737 για κλασσική χρήση καμπάνας: Να σηματοδοτεί την πρωινή και τη βραδινή προσευχή στο ναό.

Και απέναντι του, η πρόσοψη από το παλάτι των 55 παραθύρων στέκει ακόμα.


Συνεχίζοντας προς την πλατεία Durbar, τρακάραμε με μια περιπλανώμενη μπάντα που γέμιζε το δρόμο με τις μουσικές της, λόγω της πρωτοχρονιάς.





Και δυστυχώς κάπου εδώ μπαίνουμε στη ζώνη των ερειπίων. Δυστυχώς η δύναμη του σεισμού το 2015 ήταν πολύ καταστροφική για την πλατεία Durbar του Bhaktapur, που είχε ήδη χάσει αρκετά κτήρια στο σεισμό του 1934, αλλά και για την πόλη ολόκληρη. Δεν είναι όμως κι ότι δεν έμεινε και τίποτα: Πολλά σώθηκαν ή είναι σε θέση να επιδιορθωθούν.
Αυτό έχει απομείνει από το ναό Fasidega:

Κι άλλα ερείπια, στον περίγυρο της πλατείας:

Δυο λιοντάρια στέκουν μόνα τους, φυλώντας ένα ναό που καταστράφηκε το 1934:


Ο ναός Siddhi Lakshmi είχε γλυτώσει από το σεισμό, αλλά ο πύργος του τελικά δε σώθηκε και θα ξανακατασκευαστεί.




Πιο πέρα βρίσκεται ένα hiti, με σκαλιστό dhara (βρύση). Μαζί με τη βάση, είναι ότι απέμενε από το διάσημο ναό Vatsala Durga, μετά το σεισμό του 2015.



Εκεί δίπλα βρίσκεται η καμπάνα του Taleju, που κατασκευάστηκε το 1737 για κλασσική χρήση καμπάνας: Να σηματοδοτεί την πρωινή και τη βραδινή προσευχή στο ναό.

Και απέναντι του, η πρόσοψη από το παλάτι των 55 παραθύρων στέκει ακόμα.


Last edited: